Diş ve Çene Cerrahisi

Oral cerrahi diş, çene kemiği, sinüsler, dişeti ve ağız mukozasında görülen genellikle ilgili lezyonun eksize edilmesini içeren cerrahi uygulamaları içermektedir. Kliniğimizde rutin olarak uyguladığımız cerrahi tedaviler implant uygulamaları, sürmüş ve gömük dişlerin çekimi, apikal rezeksiyon, kök rezeksiyonu, kist operasyonları, sinüs tabanının yükseltilmesi, kırık tedavisi, kemik ogmentasyonları ve greft uygulamaları, vestibül derinleştirme, dişeti gülme hattının düzenlenmesidir. Bu uygulamalar ilgili bölgenin klinik ve radyografik muayeneden gerekli ise ilgili bölgeden biyopsi alındıktan sonra lokal anestezi altında gerçekleştirilmektedir. Yaklaşık 7-10 gün sonra ilgili bölgedeki dikişler kısa sürede alınarak hastalar belirli periyotlar ile kontrollere çağrılır.

Ağız boşluğu içerisinde yer alan yumuşak doku (yanak, damak, dil, dudak gibi) ve sert dokuları (dişler, kemikler) ilgilendiren her türlü rahatsızlığın teşhisini ve cerrahi tedavisini lokal anestezi, genel anestezi veya sedasyon anestezisi altında ameliyathane ortamında operasyonlar yaparak gerçekleştiren bir bölümdür.

Sanat Köşemiz

• d

Bizim için ne dediler?

• harika.nihayet..insan diş tedavisine gitmeye can atar mı? valla ben böyle güzel insanların olduğu yere gitmek için,atıyorum hayırlı ve de uğurlu olsun.

Sema Yılmaz
  • Hastalarını eğlendirerek harikalar yaratan; pozitif enerji dolu sevgili diş hekimlerim; sayenizde artık hem gözlerimle hem de dişlerimle gülüyorum.

Meltem Kaya Kılıç

Neredeyiz